Ziua marinei

Ca in fiecare an, si anul acesta am fost la ziua marinei. La fel…ca in fiecare an am ajuns dupa ce s-au terminat festivitatile de dimineata…pentru ca am dormit mai mult decat trebuia…tot ca in fiecare an.
Primul lucru care l-am vazut cand am ajuns pe faleza au fost baloanele colorate, multe, in forma de inimioare pentru fetite cu Hanah Montana.

Ziua Marinei 15 august

Ziua Marinei 15 august

Ziua Marinei 15 august

Marea neagra era verde si se spargea in valuri albe.
Ziua Marinei 15 august

La plaja unele persoane aleg o lotiune cu SPF cat mai mare pentru a se proteja de razele soarelui. Acest individ in schimb a ales un camion al armatei…cu protectie mult mai mare.
Ziua Marinei 15 august

Pe faleza am admirat si ultimele tehnologii militare – proiectile din 1900 toamna.
Ziua Marinei 15 august

Ziua Marinei 15 august

Ce m-a impresionat cel mai mult la barca militara a fost dara lasata in apa... deh, ochi de fotograf.
Ziua Marinei 15 august

Am trecut pe langa Casa cu Lei, candva un restaurant arhicunoscut in cercurile inalte, din care a mai ramas o sigla rebusista si urmasii leilor.
Ziua Marinei 15 august

Ziua Marinei 15 august

Ziua Marinei 15 august

Aici aparatul meu se uita la stramosii lui.
Ziua Marinei 15 august

Seara am reusit sa surprind focul de artificii desi organizatorii au facut tot posibilul sa-l asunda.
Ziua Marinei 15 august

Ziua Marinei 15 august

Ziua Marinei 15 august

Ziua Marinei 15 august

Ziua Marinei 15 august

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu